Tele Nutrizione چیست؟

Telenutrisione یک رژیم غذایی آنلاین نیست

رژیم غذایی نامناسب می تواند تاثیر زیادی بر روی بروز بیماری های مزمن وابسته به رژیم غذایی مانند سرطان، دیابت، بیماری مزمن کلیه، بیماری التهابی روده و موارد دیگر داشته باشد؛ اما از طرفی هم اصلاح رژیم غذایی با تله ویزیت می تواند نقش موثری در پیشگیری از بیماری های مزمن و تسکین علائم بیماری های مختلف بالینی داشته باشد. بر همین اساس استفاده از تله ویزیت تغذیه می تواند در اصلاح رژیم غذایی افراد و سلامت آن ها موثر باشد. علاوه بر این، تله ویزیت تغذیه می تواند یک گزینه درمانی اصلی در مدیریت سوء تغذیه در سالمندان باشد. اصلاح رژیم غذایی با تله ویزیت برای سالمندان و سایر افراد جامعه می تواند نقش موثری در سلامت افراد و حتی جامعه داشته باشد و میزان ابتلا به بیماری ها و مرگ و میرها را کاهش دهد.

تله ویزیت تغذیه یک تعامل دو طرفه است که از طریق آن فرد یا یک متخصص تغذیه وضعیت غذایی فرد را مورد بررسی قرار می دهد و نتایج ارزیابی رژیم غذایی فرد را تفسیر می کنند. هدف از این بررسی، شناسایی مشکلات تغذیه ای بیمار و برطرف کردن نیاز ها و نظارت بر رژیم غذایی فرد است. تله ویزیت تغذیه به بیماران کمک می کند تا اطلاعات مهم در مورد وضعیت تغذیه ای و تاثیر آن بر روی سلامتی خودش را درک کند و سعی در برطرف کردن نیازهای تغذیه ای خودش داشته باشد. علاوه بر آن، اصلاح رژیم تغذیه ای تغییر رفتار را در افراد تقویت می کند؛ اما در برخی موانع ممکن است فرد را از ادامه روند درمانی خود منصرف کند و نتیجه درمان را تحت تاثیر قرار دهد.

پزشکی از راه دور روشی جدید برای ارائه خدمات بهداشتی است که با استفاده از تکنولوژی روز برای شرایطی که متخصص سلامت و بیمار (یا دو متخصص سلامت) در یک مکان نیستند.

Telenutrizione برای ارائه خدمات تغذیه از راه دور با استفاده از فناوری پیشرفته توسعه یافته است. Telenutrizione جایگزین کمک های بهداشتی سنتی بین بیمار و پزشک او نمی شود بلکه مکملی برای افزایش اثربخشی آن است مخصوصا برای کارایی و تناسب اندام! با Telenutrizione شما به صورت آنلاین با متخصص تغذیه خود در تعامل هستید، اقدامی که می تواند در زمان واقعی انجام شود یا بدون توجه به جایی که هستید به تعویق بیفتد.

هنگامی که به اطلاعات یا شفاف سازی در زمان واقعی نیاز دارید، می توانید از چت داخلی برای صحبت مستقیم با متخصص تغذیه خود در زمانی که هر دو آنلاین هستید استفاده کنید.در تله ویزیت شما یک سابقه پرونده دیجیتالی دارید که شامل اطلاعات شخصی، بالینی و آنتروپومتریک شما می شود تا متخصص شما تصویر کاملی از شما داشته باشد.

 

منبع: telenutrizione

 

نظرات