آموزش مدیریت درد به بیماران

با نرخ بالای درد مزمن در میان بزرگسالان ایجاد برنامه های مدیریت درد موثر اولویت اصلی است. با این حال، برای برخی شرایط، بیش از 40 درصد از بیماران با سوء تفاهم، فراموش کردن یا نادیده گرفتن توصیه‌های ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، با افزایش چالش‌های سلامتی مواجه می‌شوند.

ارائه آموزش مدیریت درد به بیماران، آنها را قادر می سازد تا از مراقبت های بهداشتی خود نهایت استفاده را ببرند.   

  ارزیابی ها و استراتژی هایی که باید در یک ویزیت درد گنجانده شود    

چگونه آموزش بیماران باعث بهبود نتایج سلامتی می شود در حالی که بسیاری از بیماران قبلاً یک معاینه فیزیکی انجام داده‌اند، یک تجدید سریع می‌تواند مفید باشد، به‌ویژه پس از افزایش سلامت از راه دور ویزیت آنلاین(تله ویزیت) از همه‌گیری COVID-19

معاینه فیزیکی یک مراسم مهم پزشک و بیمار است که ارتباط انسانی، اطمینان از طریق داده ها و فرصتی برای نشان دادن دانش پزشکی را فراهم می کند. ولی برای سلامت از راه دور میتوان به پزشکان و بیماران روش ارتباط انسانی از راه دور را آموزش داد. ارزیابی درد برای تعیین شدت، ماهیت درد حاد و مزمن و تجربه درد. انواع مختلفی از ارزیابی درد وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. ارزیابی شناختی پایه برای نظارت بر اثربخشی درمان ضروری است. به عنوان مثال، برای بیماران فیبرومیالژیا، اندازه گیری کاهش می تواند یک جنبه از درمان موفقیت آمیز را نشان دهد.

برنامه درمانی که شامل اطلاعاتی در مورد بیمار یا بیماری، اهداف سلامت، گزینه های درمانی، عوارض جانبی احتمالی و طول درمان مورد انتظار است. ارائه نسخه های فیزیکی و ایمیلی راه خوبی است.

چرا آموزش دادن به بیماران در مورد مدیریت درد از راه دور مهم است؟

آموزش درد به بیماران درک بیشتری از برنامه درمانی خود می دهد و به آنها فرصت می دهد تا سؤالات خود را بپرسند و نگرانی های خود را بیان کنند.

منبع: creyos.com/blog/pain-management-education  

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

منبع:
https://creyos.com/blog/pain-management-education-for-patients

نظرات

مقالات مرتبط