نمی توانید پزشک خود را حضوری ببینید؟ همین الان تله ویزیت شوید

مراقبت از سلامت جسمی و روانی شما باید در اولویت قرار گیرد .امروزه با گزینه های پزشکی از راه دور که در دسترس شما است آشنا هستید. به طور معمول می توانید از راه دور از هرگونه تشخیص بیماری جسمی تا صحبت با یک متخصص بهداشت روان و دریافت نسخه درتمام زمینه های پزشکی بهره مند شوید فقط تنها در زمانی که به مراقبت های فوری احتیاج دارید نمیتوانید از خدمات پزشکی از راه دور استفاده کنید و باید سریعا خود را به اورژانس برسانید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

تله ویزیت دقیقاً مانند ویزیت های حضوری استاندارد است و شما از طریق کنفرانس ویدئویی از خانه خود با پزشک متخصص خود صحبت می کنید. بسته به مکالمه خود ، می توانید یک تشخیص دقیق دریافت کنید ، در مورد گزینه های مختلف درمانی مطلع شوید و نسخه درمانی دریافت کنید.

 

ویزیت آنلاین پزشکی نوعی از ارائه خدمات پزشکی است که با کمک اینترنت و فناوری، امکان برخورداری از مشاوره پزشکان و متخصصان را برای بیماران به‌وجود می‌آورد. تله ویزیت، جایگاه ویزیت کلاسیک اولیۀ پزشکی را نمی‌گیرد و جایگزین مراجعه به پزشک نیست و می‌تواند به‌عنوان ابزاری کمکی برای مشاوره‌هایی که نیاز به معاینه ندارند (مانند مواردی چون نشان دادن آزمایشات، تصویرهای رادیولوژی، سوال‌های مشاوره‌ای و…) به‌کار برود و در بسیاری از موارد به بیماران در پیدا کردن علت بیماری کمک کند.شما می‌توانید با استفاده از نرم افزار ویزیت آنلاین پزشکی در زمانی که خودتان تعیین می‌کنید با بیمارتان ویزیت آنلاین تصویری داشته باشید.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

در حال حاضر ، ویزیت های آنلاین به یک ویزیت حضوری دیدن ارجحیت دارد و هر تله ویزیت بسیار به صرفه تر از ویزیت سنتی است زیرا هم بیماران وهم پزشکان در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کرده و همین طور بیماران زودتر سیر درمان خود را طی کرده و همین طور با پایش و پیگیری از راه دور ، مراحل بهبودی آنان زودتر حاصل میشود.

برای یافتن گزینه های درمانی خود ، به سامانه تله ویزیت مراجعه کرده و در آن جا پزشک مورد نظر خود را یافته و تجربه یک ویزیت آنلاین فوق العاده را داشته باشید.

تله ویزیت به‌دلیل قابلیت تمام الکترونیک خود علاوه بر ایجاد ارتباط موثر میان پزشک و بیمار، قادر است تا بزرگترین بانک اطلاعات پزشکی بیماران را در زیردسته‌‌های مختلف هر تخصص برای شما ذخیره‌سازی کند..

پس از اتمام ویزیت در صورت لزوم برای بیمار نسخه ارسال میشود. همچنین امکان بررسی جواب های آزمایش، دستور انجام آزمایشات جدید و... نیز وجود دارد.

نظرات

مقالات مرتبط

سایر پزشکان مرتبط