همانطور که کادر بهداشت و درمان به سمت تله مدیسین میروند ، فرصت های شغلی بیشتری برای دیگران نیز ظهور میکند

پیشرفت در هزینه های بهداشت عمومی ، افزایش تمرکز بر مدیریت مالی بهتر ، افزایش آگاهی سلامت مصرف کننده ، پیگیری پاسخ سریع ، مراقبت با کیفیت و اهمین در دسترس بودن واحد مراقبت های بهداشتی ، همه با گسترش فناوری منجر به خارج شدن محدودیت های بهداشتی شده است. با استفاده از فن آوری های دیجیتال ، بیمارستان ها به سمت تغییر پارادایم حرکت می کنند.

پیشرفت های فن آوری جدید منجر به رشد چشمگیر مشارکت های دولتی و خصوصی ، ویزیت ها ، تولید تجهیزات پزشکی جدید ، ابزارهای تحلیلی پزشکی شده و همچنین باعث گشودن همزمان درهای فرصت های شغلی جدید با رشد سریع در بخش HIT شده است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  دکتر فاطمه نعمت اللهی  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

دانشجویان و متخصصان با علاقه مضاعف به فناوری اطلاعات و پزشکی  یا علوم بهداشتی ، امکان شغلی زیادی در این زمینه دارندارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی اکنون با تغییر روش های سنتی ارائه خدمات به ویزیت آنلاین با سوابق دیجیتالی ، نظارت آنلاین ، اتوماسیون گردش کار ، پزشکی از راه دور و اقدامات مبتنی بر تلفن همراه روبرو هستند. این امر اطمینان از افزایش وابستگی به متخصصان HIT در انواع تنظیمات پزشکی و غیرپزشکی را تضمین کرده است. مسئولیت های شغلی شامل انبوهی از وظایف از بهینه سازی سیستم های جدید تا تهیه آموزش ، اسناد ، نگهداری ، عیب یابی ، جمع آوری نیازها و طراحی است.

در سامانه تله ویزیت، بصورت آنلاین توسط  پروفسور دکتر سیروس مومن زاده  ویزیت شوید. جهت تله ویزیت روی لینک زیر کلیک کنید.

افراد حرفه ای در HIT نیاز به فراگیری علوم کامپیوتر ، مدیریت تجارت و دانش دامنه - مربوط به بیمارستان ها یا بهداشت عمومی ، دانش گردش کار ارائه خدمات بهداشتی ، حل مسئله و تفکر انتقادی ، قابلیت های تحقیقات بازار ، ارتباط کلامی و کلامی قوی ، توجه به جزئیات و خدمات به مشتری ، تأمین نیازهای بخش داخلی و همچنین مشتریان بالینی و تجاری و کار گروهی همچنین توانایی یادگیری و انطباق را داشته باشند.

بیمارستان های دولتی در حال آماده سازی و حرکت به سمت دیجیتالی شدن هستند. زیرا دنیا به سمت مراقبت های بهداشتی دیجیتال و مقرون به صرفه حرکت می کند. پس از سالها پیشرفت ، ایمیل ها ، تماس های تلفنی ، گپ های ویدئویی و سایر برنامه های پزشکی از راه دور به تدریج برخی از ویزیت های حضوری تکمیل یا جایگزین می شوند ، دقیقاً مانند ارتباطات الکترونیکی و فناوری ، انقلابی در سایر خدمات مانند پرداخت مالیات ، رزرو سفر و بانکداری ایجاد کرده است.به دلیل چالش های ارائه شده از راه دور و مشکلات رفت و امد ، سال هاست که پزشکی از راه دور برای خدمات دهی به بیماران در مناطق روستایی استفاده می شود. با این حال ، با گسترش سریع اتصال بی سیم و پیشرفت در منابع فناوری همراه با تقاضای مصرف کننده برای کسب اطلاعات و ارتباطات بی واسطه ، می توانید انتظار داشته باشید که پزشکی از راه دور به پروتکل پزشکی رایج تری برای درمان ، نظارت و مدیریت سلامت بیمار به صورت بسیار سریع تبدیل شود.

پزشکی از راه دور امروزه و در آینده نقش زیادی در پزشکی دارد. برای بیماران ، دسترسی و سهولت بیشتر به متخصص ، افزایش صرفه جویی در وقت و در نهایت بهبود نتایج با استفاده از پزشکی از راه دور است. همچنین برای پزشکان ، توانایی دستیابی ، درمان و تأثیر بر سلامتی بیماران به صورت  گسترده ، ایجاد تمایزات بیمار محور و در نهایت ایجاد نتایج بهداشتی با کیفیت بالا میباشد. تأثیر اقتصادی و استفاده گسترده از پزشکی از راه دور هنوز نیاز به توجه دارد  اما پیش بینی می شود برای کل سیستم مراقبت های بهداشتی تأثیر مثبت داشته باشد.

نظرات

مقالات مرتبط

سایر پزشکان مرتبط