SolveCare با Chainlink همکاری می کند تا داده های دنیای واقعی را برای خدمات بهداشت و درمان بلاک چین ارائه دهد

ما مشتاقیم اعلام کنیم که Solve.Care با Chainlink همکاری کرده است تا شبکه های اوراکل غیرمتمرکز را در پلت فرم Solve.Care ادغام کند تا نقش قراردادهای هوشمند در آینده صنعت مراقبت های بهداشتی را گسترش دهد. شبکه اوراکل غیرمتمرکز پیشرو در بازار Chainlink برای منبع امن و ارائه داده‌های پزشکی خارج از زنجیره مورد نیاز برای اجرای خدمات مراقبت بهداشتی مبتنی بر قرارداد هوشمند استفاده خواهد شد و صنعت را متحول خواهد کرد.

اوراکل های Chainlink با اتصال مجموعه داده های کلیدی و دستگاه های غیر بلاک چین به شبکه های مراقبت که خدمات بهداشتی متعددی مانند مدیریت بیماران مبتلا به دیابت، نظارت از راه دور بیماران مبتلا به بیماری های مزمن، مدیریت نیروی کار مراقبت های بهداشتی را اجرا می کنند، نقش مهمی در پلت فرم جهانی Solve.Care ایفا خواهند کرد. رفاه، و خیلی بیشتر. از طریق این ادغام با Chainlink، Solve.Care ارزش پیشنهادی بیشتری را برای شبکه‌های مراقبت ارائه می‌کند و به صنعت مراقبت‌های بهداشتی توانایی اندازه‌گیری مستقیم کارایی و کارایی خدمات خود را با استفاده از قراردادهای هوشمند ارائه می‌دهد که توسط مجموعه داده‌های مقاوم در برابر دستکاری و بسیار ایمن طراحی شده‌اند.

 

اهمیت بلاک چین و فناوری اوراکل برای نوآوری مراقبت های بهداشتی

برآوردهای صنعت مراقبت های بهداشتی نشان می دهد که بسیاری از سیستم های قدیمی ناکارآمد میلیاردها دلار را هدر می دهند و نتایج بیماران را به خطر می اندازند. فناوری بلاک چین وعده‌های باورنکردنی برای رفع بسیاری از این ناکارآمدی‌ها از جمله بهبود گزارش‌دهی و تامین مالی بیمه سلامت، تحقیقات محرمانه و داده‌های بیمار، و ایجاد حقیقت قطعی محضری برای زنجیره تامین تجهیزات پزشکی را نشان می‌دهد.

به عنوان یک پلتفرم جهانی مراقبت های بهداشتی، Solve.Care از مزایای فناوری بلاک چین برای گرد هم آوردن مدیران، پزشکان و بیماران به روشی با حداقل اعتماد استفاده می کند. فناوری بلاک چین به ما این امکان را می‌دهد که نه تنها دسترسی به مراقبت را بهبود بخشیم، بلکه مراقبت‌های بهداشتی را به طور مؤثرتری مدیریت کنیم، به ارائه‌دهندگان نتایج به‌طور دقیق و به موقع پرداخت کنیم، و همچنین نتایج را بهبود بخشیم و هزینه‌های کلی مراقبت‌های بهداشتی را کاهش دهیم.

با افزودن یک اوراکل خارجی برای ارائه داده های پزشکی خارجی تایید شده مورد نیاز برای اجرای قراردادهای هوشمند مقاوم در برابر دستکاری، Solve.Care می تواند از پتانسیل کامل فناوری بلاک چین استفاده کند. اوراکل یک قطعه امن میان‌افزار است که پلتفرم‌های زنجیره‌ای مانند Solve.Care را به همه منابع داده خارج از زنجیره جهان از جمله خدمات API، اینترنت اشیا و داده‌های دستگاه هوشمند، داده‌های مالی و بیمه و غیره متصل می‌کند.

Solve.Care تصمیم به همکاری با Chainlink برای راه‌حل‌های اوراکل گرفت، زیرا متوجه شدیم که این شبکه امن‌ترین، انعطاف‌پذیرترین و غیرمتمرکزترین شبکه اوراکل در بازار است. Chainlink بیش از 4 میلیارد دلار را برای برنامه های غیرمتمرکز مختلف در حال تولید تضمین می کند، و ما مطمئن هستیم که برای پلت فرم مراقبت های بهداشتی ما مناسب است. Chainlink چندین ویژگی ارزشمند برای ادغام ما ارائه می دهد، از جمله:

قابلیت‌های مدیریت اعتبار که به ما امکان می‌دهد با هر API خارجی که یک عنصر ضروری در اتصال داده‌های مراقبت‌های بهداشتی به قراردادهای هوشمند است، ارتباط برقرار کنیم.

زیرساخت امن و قابل اعتماد اوراکل که از عدم تمرکز و امضای داده استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که داده های مراقبت های بهداشتی بسیار در دسترس هستند و به روشی مقاوم در برابر دستکاری به Solve.Care تحویل داده می شوند.

انعطاف‌پذیری برای ارائه شفافیت برای ممیزی و راه‌حل‌های اوراکل حفظ حریم خصوصی برای محرمانه بودن داده‌ها، به ما این امکان را می‌دهد که یک پلت فرم مراقبت بهداشتی باز باشیم که همچنان مطابق مقررات را حفظ می‌کند.

 

ارائه مراقبت های بهداشتی قدیمی به آینده با قراردادهای هوشمند مبتنی بر Chainlink

استفاده از اوراکل هایی مانند Chainlink در دفتر کل توزیع شده به حل مشکل قابلیت همکاری که امروزه در سیستم های قدیمی فناوری اطلاعات رایج رایج است، کمک می کند. برآوردهای صنعت نشان می دهد که سیستم هایی که API ها را یکپارچه نمی کنند میلیاردها دلار را هدر می دهند و باعث ناکارآمدی هایی می شوند که حتی از طریق سیستم های ناکارآمد پیامدهای بیمار را به خطر می اندازند. مطالعات مختلف دولت ایالات متحده نیز تأیید می کند که سیستم های قدیمی هدر می روند و نمی توانند به قابلیت همکاری داده ها دست یابند. شکست‌های زیرساخت فعلی فناوری اطلاعات دقیقاً به همین دلیل است که استفاده از اوراکل مانند Chainlink و ادغام با یک پلتفرم بلاکچین مانند Solve Care به رسیدگی و حل مشکل قابلیت همکاری کمک می‌کند.

این مزایا به طور بالقوه بازی را برای صنعت مراقبت های بهداشتی تغییر می دهد، منبع یابی و بازیابی داده های تایید شده واقعی در زمان واقعی، قابلیت همکاری سیستم ها و توانایی افزودن قابلیت های جدید سیستم در صورت نیاز را به ارمغان می آورد. از نظر نظارت بر بیمار، اوراکل‌های Chainlink دسترسی به داده‌های مربوط به دستگاه‌های مورد استفاده و تعداد دفعات استفاده از آنها را بدون افشای اطلاعات محرمانه در مورد بیمار فراهم می‌کنند. این باعث ایجاد تعادلی در حفاظت از حریم خصوصی بیمار می شود، در عین حال درجه بالایی از شفافیت را در اثربخشی شبکه مراقبت به عنوان یک کل ارائه می دهد.

علاوه بر این، داده‌های استفاده از دستگاه ارائه شده توسط اوراکل‌های Chainlink می‌تواند برای ایجاد راه‌حل وام‌دهی DeFi همتا به همتا استفاده شود که در آن هر کسی می‌تواند مستقیماً روی بلاک چین اتریوم در تجهیزات پزشکی با پتانسیل درآمد غیرفعال سرمایه‌گذاری کند. این امر راه‌های تامین مالی جدیدی را برای متخصصان دستگاه‌های پزشکی سنتی باز می‌کند و نتیجه نهایی فرآیندی کارآمدتر برای ساخت و توزیع فناوری پزشکی برای کسانی است که بیشتر به آن نیاز دارند. در حالی که اینها چند نمونه خاص هستند، ما به دنبال موارد استفاده بیشتری هستیم که می توانند از ترکیب قدرتمند Solve.Care و Chainlink بهره ببرند.

پرادیپ گوئل، مدیرعامل Solve.Care گفت: "ما در حال تغییر چهره مراقبت های بهداشتی با افزایش شفافیت، قابلیت حسابرسی و انطباق در ارائه مراقبت های بهداشتی هستیم." صنعت. از مراقبت های فردی بیمار گرفته تا پزشکان، ارائه دهندگان بیمه، و نیازهای صنعت تجهیزات پزشکی، Chainlink اوراکل ها به ما این امکان را می دهند تا به هرگونه نیاز داده های خارجی راه حل های قرارداد هوشمند خود برای صنعت مراقبت های بهداشتی رسیدگی کنیم. این منجر به پذیرش بیشتر بلاک چین در بخش مراقبت های بهداشتی خواهد شد.

دانیل کوچیس، رئیس توسعه کسب و کار Chainlink، اظهار داشت: "ما هیجان زده هستیم که می توانیم با Solve.Care در گسترش دامنه اوراکل ها در پلت فرم مراقبت های بهداشتی آنها همکاری کنیم. شبکه اوراکل Chainlink تضمین می‌کند که قراردادهای هوشمند Solve.Care دسترسی ایمن و قابل اعتماد به داده‌های دقیق مراقبت‌های بهداشتی دارند و پزشکان، بیماران، سرمایه‌گذاران و تنظیم‌کننده‌ها را قادر می‌سازد تا نتایج مراقبت‌های بهداشتی بهتری را با کارایی بسیار بیشتر به دست آورند.

 

منبع: solve

 

نظرات

مقالات مرتبط

سایر پزشکان مرتبط